اطلاعات, عمومی

رادیولوژی دکتر بوشهری: بررسی تخصصی و خدمات

رادیولوژی دکتر بوشهری ; drbooshehri.com

رادیولوژی دکتر بوشهری؛ نقش رادیولوژی در تشخیص و درمان بیماری‌های دهان، فک و صورت

رادیولوژی دکتر بوشهری؛ خدمات ارائه شده توسط رادیولوژی دکتر بوشهری شامل تصویربرداری دقیق و صحیح با استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته، ارائه گزارش ‌های تخصصی و توضیحی در مورد تصاویر تهیه شده، مشاوره با بیماران و پزشکان، و همچنین ارائه خدمات تصویربرداری در بخش‌های دهان، فک و صورت می‌شود

با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، می توانید به راحتی و از طریق کلیک بر روی دکمه زیر، در مرکز تصویری برداری دهان، فک و صورت دکتر بوشهری نوبت خود را دریافت نمایید.

تجهیزات مورد استفاده در کلینیک رادیولوژی دکتر بوشهری

در مرکز رادیولوژی دکتر بوشهری، با استفاده از دستگاه‌ های به روز و تخصصی OPG پانورامیک ، CBCT و… . بیماران می‌ توانند به راحتی و با دقت بالا تصاویری از داخل بدن خود را دریافت کنند تا به شناسایی بیماری‌ هایشان کمک شایانی بکنند.

همچنین، در این مرکز با به کار گیری دانش تخصصی ،دقت بالا و تعهد کاری تمام تلاش ما بر آن است که بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن و با حداقل اشعه تابشی به بیماران تهیه نماییم. در مرکز ما شان و کرامت انسانی و وقت مراجعین بسیار محترم شمرده می شود  و تمام تلاش ما بر آن است که خدماتی در خور هموطنان فرهیخته و ارزشمندمان ارائه نماییم.

مقالات مرتبط: عکس OPG دندان چیست؟CBCT چیست؟

معرفی برخی از بیماری‌های دهان، فک و صورت که با استفاده از رادیولوژی تشخیص داده می‌شوند.

مزایا و معایب استفاده از رادیولوژی در تشخیص بیماری‌های دهان، فک و صورت

تجربیات مراجعه کنندگانی که از خدمات رادیولوژی دکتر بوشهری استفاده کرده‌اند.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *