اطلاعات, اخبار, عمومی

هزینه عکس opg در سال 1402

هزینه عکس opg ; drbooshehri.com

هزینه عکس opg در سال 1402

در مورد تعرفه خدمات تصویر برداری پزشکی و از جمله هزینه عکس opg در سال 1402 می توانید به سایت معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور مراجعه کنید.

هزینه عکس opg در سال 1402 و خدمات تصویر برداری هر سال توسط وزارت بهداشت به موسسات تشخیصی و درمانی کشور ابلاغ می شود و مبنای محاسبه در سراسر کشور در بخش خصوصی، دولتی و خیریه صرفا همین ارقام اعلام شده است.

با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، می توانید به راحتی و از طریق کلیک بر روی دکمه زیر، در مرکز تصویری برداری دهان، فک و صورت دکتر بوشهری نوبت خود را دریافت نمایید.

با توجه به تنوع پوشش بیمه های متفاوت در مراکز تصویر برداری و تفاوت در سهم بیمار ،لازم است با در دست داشتن نسخه و مدارک بیمه های پایه یا تکمیلی به پذیرش تصویر برداری مراجعه نمایید و رقم دقیق هزینه خدمت را بپرسید.

در مرکز تصویر برداری دکتر بوشهری با تماس تلفنی با پذیرش مرکز و ارسال تصویر نسخه و مدارک بیمه خود قبل از مراجعه هم می توانید از قیمت خدمات مطلع گردید.

در قسمت راهنمای بیماران و مقررات بیمه بعضی از موارد کلی ذکر شده که می تواند برای مراجعین محترم بسیار مفید باشد.

جدول زیر با لحاظ شدن اعداد اعلام شده برای ضریب کا در سال  1402 در  تعدادی از خدمات تصویر برداری سر و گردن، شامل هزینه عکس opg در سال 1402  تنظیم شده است.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *