عمومی, اطلاعات

رادیولوژی تخصصی فک و صورت

رادیولوژی تخصصی فک و صورت ; drbooshehri.com

معرفی رادیولوژی تخصصی فک و صورت

رادیولوژی تخصصی فک و صورت؛ وجود تصاویر رادیوگرافی برای دریافت اکثر خدمات درمانی دندانپزشکی الزامی است. کیفیت بالای رادیولوژی تخصصی فک و صورت، به پزشک معالج کمک می کند تشخیص دقیقی از مشکلات مربوط به دهان و دندن، فک و صورت ارائه دهد.

با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، می توانید به راحتی و از طریق کلیک بر روی دکمه زیر، در مرکز تصویری برداری دهان، فک و صورت دکتر بوشهری نوبت خود را دریافت نمایید.

پوسیدگی دندان و 1رادیوگرافی2
پوسیدگی دندان و رادیوگرافی
پوسیدگی دندان و رادیوگرافی
پوسیدگی دندان و رادیوگرافی

رادیولوژی فک

رادیولوژی فک و صورت

اهمیت رادیولوژی تخصصی فک و صورت

اهمیت انجام رادیولوژی تخصصی فک و صورت، از این نظر مشخص می شود که معاینه بسیاری از نواحی دهان و دندان با دید مستقیم ممکن نیست. این نواحی ریشه دندان ها، مسیرهای عبور اعصاب، سینوس ها، غدد بزاقی و دیگر موارد را شامل می شوند. از این رو، تهیه تصاویری با وضوح بالا و حتی سه بعدی (تصویر برداری CBCT)، تاثیر مستقیم در کاهش ضریب خطا در تشخیص و درمان دارد.

مطلب مرتبط: تصویربرداری CBCT

کلینیک رادیولوژی تخصصی فک و صورت دکتر زنگوئی بوشهری با استفاده از دستگاه های مدرن و به روز دیجیتال، میزان اشعه دریافتی در حین پروسه رادیوگرافی را مطابق با استانداردهای قابل پذیرش دنیا که سالانه توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان انرژی اتمی مورد بررسی دوره ای قرار می گیرند،در محدوده  امن و استاندارد قرار داده است. مدارک مربوط به این استانداردها هر سال و با تایید مجوز کار با اشعه در تمام مراکز تصویر برداری که تحت نظارت دانشگاههای علوم پزشکی کشور با مجوز رسمی و قانونی کار می کنند بررسی و تایید می شود. از این جهت مراجعه کنندگان هنگامیکه به مراکز قانونی و پروانه دار مراجعه می کنند می توانند اطمینان داشته باشند که کلیه تجهیزات ، حفاظها و مقررات تحت نظارت سازمانهای مرتبط است.

آشنایی مختصر با رشته رادیولوژی تخصصی فک و صورت

رادیولوژی تخصصی فک و صورت و دندان، یکی از زیر شاخه های رشته دندانپزشکی است. متخصصین رادیولوژی فک و صورت، بایست 6 سال دوره دندانپزشکی عمومی و سه سال دندانپزشکی تخصصی را در این رشته بگذرانند تا بتوانند با توجه به تجویز و نیاز دندانپزشک در حوزه دندان، فک و صورت، تصاویر تخصصی رادیوگرافی را تهیه و تفسیر نمایند.

خدمات رادیولوژی تخصصی فک و صورت

رادیولوژی تخصصی فک و صورت؛ عکس Cbct

مطلب مرتبط: CBCT چیست؟

رادیولوژی تخصصی فک و صورت؛ Opg دندان

مطلب مرتبط: عکس OPG دندان چیست؟

رادیولوژی تخصصی فک و صورت؛ فتوگرافی دندان

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *