اطلاعات, عمومی

مرکز عکسبرداری دندان دکتر بوشهری

مرکز عکسبرداری دندان ; drbooshehri.com

مرکز عکسبرداری دندان و دهان دکتر مریم زنگویی بوشهری

مرکز عکسبرداری دندان و دهان دکتر مریم زنگویی بوشهری یکی از مراکز تصویر برداری تخصصی  دهان و دندان شیراز است که در سال 1389 با مجوز رسمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعالیت خود را آغاز نمود. در این مرکز انواع روش های تصویر برداری دهان و دندان با دقت و دانش تخصصی به جهت رسیدن به اهداف تشخیصی مرتبط انجام می شود.

با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، می توانید به راحتی و از طریق کلیک بر روی دکمه زیر، در مرکز تصویری برداری دهان، فک و صورت دکتر بوشهری نوبت خود را دریافت نمایید.

مرکز عکسبرداری دندان دکتر بوشهری
مرکز عکسبرداری دندان دکتر بوشهری
مرکز عکسبرداری دندان دکتر بوشهری
فرایند تصویربرداری در مرکز عکسبرداری دندان دکتر بوشهری چگونه است؟

 با توجه به اینکه این مرکز یک مرکز ریفرال است عموما فرایند مراجعه به مرکز ما پس از معاینه بیمار توسط پزشک و یا دندانپزشک و با در نظر گرفتن هدف تشخیصی و درمانی مورد نظر انجام می شود. نوع و تعداد رادیوگرافی ها در نسخه بیمار مشخص می شود.

در مرکز عکسبرداری دندان دکتر بوشهری نسخه بیمار پس از احراز هویت با نیاز تشخیصی، سن و جثه وی تطبیق داده می شود و بهترین پروتکل تصویر برداری که قادر باشد با کمترین میزان تابش  اشعه ،ساختار های  مورد نظر را به طور موثری نمایش دهد، انتخاب می شود.

پس از تهیه تصویر فاکتور های قابل قبول بودن یک تصویر مطابق با شرایط عمومی  بیمار سنجیده می شوند؛ مثلا بیمارانی که قادر به باز کردن دهان خود نیستند، لرزش غیر ارادی دارند، دچار صدمات جدی و محدود کننده در اعضای بدن خود هستند یا به دلیل کم سن بودن و یا سالخورده بودن قادر نیستند راهنمایی های اعلام شده را انجام دهند مسلما با بیماران در شرایط عادی به شکل متفاوتی ارزشیابی می شوند.

در نهایت بررسی جزییات تصویر به منظور تهیه گزارش های تصویر برداری انجام  می شود.

کل پروسه تصویر برداری از لحظه پذیرش تا تحویل کلیشه به بیمار تحت تاثیر عوامل بسیاری قرار می گیرد و می تواند فرایندی پیچیده و زمانبر باشد ازآنجا که هدف مرکز عکسبرداری دندان دکتر بوشهری نه تنها تصویر برداری با کیفیت، بلکه رسیدن به اهداف تشخیصی است؛ نیاز داریم که سوابق تک تک بیمارانمان، علت مراجعه آن ها و نیاز های پزشک معالجشان را بشناسیم تا در انتخاب پروتکل تصویر برداری و انجام فرایند، بهترین نتیجه و خدمت حاصل شود.

پس بهتر است برای این فرایند زمان کافی را در نظر بگیرید، از قبل با مرکز عکسبرداری دندان دکتر بوشهری برای بهترین زمان حضور برنامه ریزی کنید و با در نظر گرفتن راهنماها و اطلاعاتی که در اختیار شما می گذاریم همراه و همکار ما باشید .

نتیجه تصویربرداری برای ما به اندازه شما و پزشکتان اهمیت دارد خود شما هم برای ما مهم هستید ما صمیمانه دوست داریم در زمان حضورتان در این مرکز لحظات آرام و سرشار از اعتمادی را تجربه کنید.

اطلاعات زیادی در مورد نحوه پذیرش همه بیمه های طرف قرار داد و پروسه های تصویر برداری و نحوه رسیدن به تفسیر مناسب در سایت و صفحه اینستاگرام مرکز تعبیه شده است که با مطالعه آن ها می توانیم به همکاری موثر تری برسیم.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *