اطلاعات, عمومی

بهترین مرکز رادیولوژی دهان در شیراز

بهترین مرکز رادیولوژی دهان در شیراز ; drbooshehri.com

راهنمایی برای پیدا کردن بهترین مرکز رادیولوژی دهان در شیراز

اگر به دنبال یافتن بهترین مرکز رادیولوژی فک و صورت یا بهترین مرکز رادیولوژی دهان در شیراز هستید این مطلب به شما کمک می کند راه یافتن آن را بیابید.

رادیولوژی فک و صورت یکی از رشته های تخصصی دندانپزشکی است که با به تصویر کشیدن دقیق ساختارهای صورت به دندانپزشکان کمک می کند تا به تشخیص دقیق بیماریها ی فک و صورت بپردازند.

با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، می توانید به راحتی و از طریق کلیک بر روی دکمه زیر، در مرکز تصویری برداری دهان، فک و صورت دکتر بوشهری نوبت خود را دریافت نمایید.

از آنجا که تشخیص درست مبنای درمان مناسب و حرفه ای است، هر گونه اختلال در روند تشخیص می تواند کل پروسه درمان را به مخاطره بیندازد. مثلا یک پوسیدگی تشخیص داده نشده پیشرفت می کند و منجر به درگیری عصب دندان و ایجاد آبسه می شود و گاهی آنقدر بخش از دست رفته دندان زیاد می شود که دیگر دندان قابل نگهداری نخواهد بود.

پس شاید اولین و مهمترین فاکتور برای یک مرکز رادیولوژی فک و صورت دقت و توانایی آن مرکز در به تصویر کشیدن صحیح ساختارهای دندانی و استخوان ها و انتخاب تکنیک های صحیح و تکمیلی برای رسیدن به یک هدف تشخیصی و درمانی مناسب است. این امر از طریق مجرب و متبحر بودن کسی که پروسه تصویر برداری را انجام می دهد و دقت و صحت عملکرد تجهیزات تصویر برداری و تجربه و دانش رادیو لوژیست فک و صورت است که بتواند تفسیر درستی از تصاویر به دست آمده ارائه دهد.

 در مرکز رادیولوژی فک و صورت دکتر بوشهری ما با تقویت دانش و مهارت خود و استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات تصویر برداری به روز دنیا تلاش خود را در جهت ارائه بهترین کیفیت خدمات خود انجام داده ایم. حفظ سوابق بیماران و پی گیری دقیق مواردی که نیاز به پی گیری و مشاوره دارند همواره با دقت و توجه خاصی در این مرکز انجام شده است.

از دیگر عوامل موثر بر بهترین بودن در ارائه خدمات تصویر برداری فک و صورت در اختیار داشتن نرم افزارها و زیر ساخته ای ارتباطی کار آمد است که بتواند ما را به پزشکان، دندانپزشکان و بیماران با سرعت و دقت قابل توجه متصل نماید. این زیر ساخت از سال 1398 در این مرکز فراهم گردیده و فضای آرشیو و نگهداری تصاویر و بایگانی اطلاعات و انتقال تصاویر با بهره گیری از بهترین امکانات و با در نظر گرفتن بستر اینترنت ملی انجام شده. تعهد ما به حفظ سوابق بیمارانمان و ارتباط موثر با همکاران از تعهدات موثق ماست.

از فاکتورهای دیگری که می تواند یک مرکز را به بهترین مرکز تصویر برداری فک و صورت یا بهترین مرکز رادیولوژی دهان در شیراز تبدیل کند قراردادهای بیمه و ایجاد مسیرهای موثر برای کاهش پرداخت از جیب مراجعه کنندگان است در طی بیش از 13 سال سابقه فعالیت حرفه ای همواره تلاش کرده ایم تا حد امکان با بیمه های متفاوت قراردادهای خود را به روز و تکمیل کنیم تا طیف وسیع تری از مراجعین ما قادر به استفاده از خدمات مرکز تصویر برداری دکتر بوشهری تحت پوشش بیمه های موثر و فعال باشند.

از دیگر عوامل موثر بر بهترین بودن در ارائه خدمات تصویر برداری فک و صورت یا شناسایی بهترین مرکز رادیولوژی دهان در شیراز، توجه و تمرکز بر نیازهای اختصاصی هر بیمار و پزشک است. ارتباط دقیق با بیمار و پزشک و در نظر گرفتن سوابق بیمار و درمان های انجام شده برای او همراه با ارتباط با پزشک معالج به رادیولوزیست کمک می کند که بهترین نوع تصویر برداری با حداقل دوز دربافتی را انتخاب کند و به رعایت اصل منطقی بودن تصویربرداری و بهینه سازی آن کمک کند. آموزش مداوم رادیولوژیست و تکنسین های تصویر برداری عامل اساسی و مهم در رسیدن به این نتیجه است.

به عنوان بهترین مرکز رادیولوژی دهان در شیراز، در اختیار داشتن فضای فیزیکی مناسب، تعداد کافی کارکنان و تجهیزات تصویر برداری، زمان انتظار و دریافت خدمات شما در یک مرکز تصویر برداری را به حداقل می رساند و سبب می شود در مدتی که در مرکز حضور دارید لحظات آرام و سرشار از اعتمادی را تجربه نمایید.

رعایت اصول بهداشتی در ارائه خدمات تصویر برداری از فاکتورهای بسیار مهم و تاثیر گذار برای انتخاب یک مرکز تصویر برداری است. ما در رادیولوژی فک و صورت دکتر بوشهری با بکار گیری اصول کنترل عفونت منطبق با استادادرهای مرجع این رشته، بکار گیری پوشش سطوح، ضد عفونی مکرر و حرفه ای، استفاده از ابزارهای داخل دهانی استریل شده با اتوکلاو و کاورهای یکبار مصرف سنسورهای داخل دهانی، تمام تلاش خود را در رعایت تک تک دستور العمل ها به کار گرفته ایم. اصول حفاظت پرتویی که جز لاینفک بهداشتی دانش رادیولوژی است را بر اساس استاندارد های به روز دنیا لحاظ و عملیاتی می کنیم تا بیمار و پزشک با اطمینان کامل از نحوه عملکرد ما مراجعه به این مرکز را انتخاب نمایند.

ما با ادعای تلاش حداکثری برای بهترین بودن در این عرصه شما خواننده گرامی را ترغیب می کنیم آگاهانه و با توجه به نکات گفته شده ، ما و همه مراکز تصویر برداری دیگر را یاری کنید تا نقاط قوت و ضعف خود را بینیم و در کنار هم دوستانه و در شان هموطنان به سمت تعهد ، مسولیت و مهربانی با یکدیگر پیش رویم. نظرات ارزشمند شما از طریق همه راههای ارتباطی حضوری و انلاین  برای ما بسیار مفید خواهد بود.

Back to list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *