اخبار, اطلاعات

ام آر آی؛ روش تشخیص دقیق و غیرتهاجمی

تصویربردای ام آر آی ; drbooshehri.com

با استفاده از دستگاه تصویر برداری ام آر آی امکان عکس گرفتن از تقریباً همه بافت های بدن وجود دارد. بافتی که کمترین اتم های هیدروژن را دارد (مانند استخوان ها) در تصویر تیره می شود در حالی که بافت های دارای اتم های هیدروژن زیاد (مانند بافت چربی) روشن تر دیده می شوند.

همچنین یک اسکن ام آر آی قادر است تصاویر واضحی را از بخش هایی از بدن که به وسیله بافت استخوانی احاطه شده اند فراهم سازد بنابر این تکنیک فوق برای بررسی مغز و طناب نخاعی نیز مفید است.

با استفاده از سامانه نوبت دهی غیر حضوری، می توانید به راحتی و از طریق کلیک بر روی دکمه زیر، در مرکز تصویری برداری دهان، فک و صورت دکتر بوشهری نوبت خود را دریافت نمایید.

به دلیل آن که اسکن ام آر آی تصاویر بسیار مشروح و مفصلی را ارائه میدهد، بهترین تکنیک برای یافتن تومورها (اعم از خوش خیم و بدخیم) در مغز می باشد.

 تاکنون هیچ خطر یا اثرات جانبی برای تکنیک ام آر آی شناخته نشده است. این آزمایش دردناک نیست و اصلا احساس نمی شود. از آنجا که در آن از اشعه استفاده نمی شود بدون مشکل قابل تکرار است.

ام آر آی ; drbooshehri.com

با این که در مرکز تصویر برداری فک و صورت دکتر بوشهری تصاویر ام آر آی تهیه نمی شوند اما از آنجا که تصاویر ام آر آی حاوی اطلاعات دقیق و ضروری از بافت های نرم محدوده سر و گردن هستند،  توصیه می شود حتما در مراجعه به این مرکز تصاویر ام آر آی قبلی تهیه شده از بافت های سر و گردن و مرتبط با مشکل حال حاضر خود را به همراه داشته باشید تا در تکمیل اطلاعات حاصل از معاینات جدید شما مورد استفاده قرار گیرد.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *